hreklam

14 Haziran 2015 Pazar

İNTERNETİNİZ Mİ YAVAŞLADI,İNTERNET HIZLANDIRMA,ADİL KULLANIM KOTASINI KALDIRMA,TTNET ADİL KULLANIM KOTASI,ADİL KULLANIM KOTASI NEDİR,TTNET İNTERNET HIZLANDIRMA,TTNET MODEM AYARI,İNTERNET YAVAŞ,İNTERNET KOTA SORUNU,TTNET ADİL KULLANIM KOTA SORUNU,TTNET İNTERNET SORUNU,TTNET İNTERNET YAVAŞLAMA SORUNU,TCP MSS AYARI NEDIR NE İŞE YARAR,MODEM TCP MSS AYARI,İNTERNET HIZLANDIRICI

İNTERNETİNİZ Mİ YAVAŞLADI,İNTERNET HIZLANDIRMA,ADİL KULLANIM KOTASINI KALDIRMA,TTNET ADİL KULLANIM KOTASI,ADİL KULLANIM KOTASI NEDİR,TTNET İNTERNET HIZLANDIRMA,TTNET MODEM AYARI,İNTERNET YAVAŞ,İNTERNET KOTA SORUNU,TTNET ADİL KULLANIM KOTA SORUNU,TTNET İNTERNET SORUNU,TTNET İNTERNET YAVAŞLAMA SORUNU,TCP MSS AYARI NEDIR NE İŞE YARAR,MODEM TCP MSS AYARI,İNTERNET HIZLANDIRICI

MERHABA,

Arkadaslar Adil Kullanım Yasası Saçmalığını Kaldırmanın Bir Yolunu Keşfettim.

Evet Evet Yanlış Okumadınız . Hızınız Normalde Ne ise Onu Kullanabileceksiniz. 16 mbit se 16 , 8 mbit ise 8, 20 mbit ise 20

Peki İşin Sırrı Modemde Desem ! Evet Seslerinizi Duyuyorum Saçma Diyorsunuz. Evet Banada İlkten Saçma Gelmişti.Ama inceleme Sonucunda Modemin Açığını Bularak 1Mbit Hızımı 16 Mbite Çıkardımki Saten 16 Mbit Kullanıyorum :)

Peki Nasıl Buldun Veya Nasıl Keşfettin Gibisinden Sorularınız Vardır Muhakkak.
Öncelikle Şunu Belirteyim.

Ben Adil Kotamı 8-10 Günde Bitiren Birisiyim Ve Ay Sonuna Kadar 1 Mbit ile Kullanmaya Çalışıyorum ki Bu Saçmalık Çok Canımı Sıkıyor
Neyse Sorunuza Gelelim.

Evet 2 Yıldan Beri Kullandıgım Modemde Bir Sorun Oldu Ttnetin Modemiydi. Yeni Modem Almak Zorunda Kaldım. Yeni Modemi Taktım Kurdum. Ve Bir Video Açayım Dedim. Alttaki çizginin Doluş Hızı Dikkatimi Çekti Ve SpeedTest Yaptım 16 mbit Hızım Vardı Şaşırdım Tabiki Film Felan İndirdim.
Yaklaşık Bir Saat Sonra Hızım 1 Mbite Düştü.

Ve Anladımki Kesinlikle Ttnet Veya Diğer Şirketler Modemin Ayarlarına Göre Hız Kısıtlama Yapıyorlar
Bunu Üzerine Modemin Ayarlarını Kurcaladım Yaklaşık Bir Saat İçinde Bir Açık Keşfettim

TCP - MSS Ayarı Vardı Onları Kurcaldım Bir Yandanda Film İndiriyorum Tabiki En Fazla 150 Kb ile

Ayarları Değiştirdim Biraz 150 KB İndirme Hızım 400e Çıktı Birazdaha Oynadım 600..... 16 Mbit Hızım Olana Kadar Ve Doğru Değeri Bulana Kadar Değiştirdim. Ve Tabiki Buldum. 16 Mbit Hızım Var Şuan Ve Adil Kullanım Saçmalığı Bana İşlemiyor.

Bu Ayarlama Modemden Modeme Değişmektedir. Modeme Giriş Yapınız http://192.168.2.1/ http://192.168.1.1/ Http://192.168.1.2 http://192.168.2.2/ Bunlardan Birisi Modeme Giriş yapacaktır. Arayüz ayarları - internet ayarları - ip ayarları gibi değişmektedir. Kurcalayarak Bulabilirsiniz.
Bu Ayarlamaları Değiştirirken Bir yandan İnternet Download Manager İle birşeyler İndirmede Olunuz

1 yorum: